Vanaf nu biedt Orbis Software
ook de ABN AMRO en
Tikkie integration tool aan.
Wat is een integratie met ABN AMRO?
De flexibele ABN AMRO integration tool van Orbis Software is bedoeld om je meer controle te geven over de manier waarop je jouw financiën wenst in te richten. Het toegang verlenen tot de banktransacties of het genereren van betalingsopdrachten stelt jou in staat om deze belangrijke processen te integreren met andere systemen en bedrijfsprocessen. Zo is het nu mogelijk om je bankboekingen volledig automatisch én op een intelligente manier te laten boeken in je ERP systeem. De Orbis ABN AMRO API-connector is een bewezen en kosteneffectieve oplossing waarmee je standaard en complexe integraties kunt creëren met een bank als ABN AMRO.
De mogelijkheden van deze integratie met ABN AMRO zijn eindeloos. Een aantal zijn:
- Automatisch ophalen van de banktransacties.
- Automatisch bankboekingen aanmaken in uw ERP systeem.
- Automatisch afstemmen van de betalingen.
- Automatisch een Tikkie betaalverzoek aanmaken en meesturen met uw facturen (met een bepaalde betalingsconditie).
- Automatisch een betaalverzoek aanmaken en meesturen met uw betalingsherinneringen.
- Orders automatisch uitleveren nadat de betaling ontvangen is.
- Een nieuwe of gewijzigde bankrekening bij een crediteur automatisch controleren op juistheid.
- Een workflow (verzoek) aanmaken op het moment dat er een betaling gedaan wordt aan een crediteur terwijl daar geen openstaande post voor is.
- Automatisch een bericht sturen aan een debiteur wanneer een ontvangen betaling niet automatisch afgestemd kan worden met de openstaande posten.
Wat zijn dan de voordelen?
De ABN AMRO integration tool biedt je controle over je financiën. Met de ABN AMRO integratie tool koppel je snel én betrouwbaar de ABN AMRO functionaliteiten aan je andere systemen of processen. Je automatiseert in slechts enkele klikken al je dataverkeer van en naar ABN AMRO. De ABN AMRO integratie tool is één van de vele RPA oplossingen van RPA Platform van Orbis en is uitgegroeid tot een ‘standaard’ voor het automatiseren van arbeidsintensieve processen en integratievraagstukken.
Grote pluspunten:
- Je hebt geen technische kennis nodig.
- Handmatige, tijdrovende en foutgevoelige processen kunnen eenvoudig geautomatiseerd worden middels drag’n’drop.
Automatische Tikkie betaalverzoeken genereren:
Met behulp van onze Tikkie integratie kun je automatisch Tikkie betaalverzoeken genereren vanuit andere systemen zoals je ERP- of eCommerce oplossing. Zo kun je automatisch een Tikkie betaalverzoek bij facturen, betalingsherinneringen, declaraties, abonnementen, donatieverzoeken en vooruit- en aanbetalingen als link of QR-code meesturen naar je klant om snel en eenvoudig de betaling te ontvangen.
Je maakt het betalen van facturen zo nog eenvoudiger voor je klanten!
Wil jij meer weten? Neem dan contact op met je accountmanager!
Nog geen klant? Neem dan vrijblijvend contact met ons op via info@qexpertise.nl of 088-888 1000.
Wij voorzien je graag van alle informatie en mogelijkheden!
– Bron: Orbis Software