Customer Service is enorm belangrijk

Goede service is belangrijk om de order te krijgen – maar goede after-sales service is enorm belangrijk om steeds weer orders te krijgen. Al uw informatie zit al in TRIMIT, dus u kunt het systeem als basis gebruiken om uw klanten te bedienen – of het nu gaat om een verwachte levertijd of om een mislukte levering te verwerken.

TRIMIT Configuratie geeft u een constant en accuraat overzicht van waar de bestelling van de klant zich bevindt en wanneer de klant de levering kan verwachten.

TRIMIT heeft faciliteiten gebouwd om retouren te verwerken en ervoor te zorgen dat de klant hier tijdig op reageert.

Analyseer en verbeter

TRIMIT slaat informatie op over de oorzaken en verklaringen omtrent de retouren die later gebruikt kan worden voor statistieken, opvolging van leveranciers, enz.

  • Afhandelen van retouren en claims
  • Registratie van oorzaken en oplossingen
  • Statistieken over retourzendingen en vorderingen
  • Web-based B2B portal voor vragen
  • Vragen over orders
  • Vragen over facturen
  • Vragen over leveringen