Eenvoudig je klanten bedienen met de B2C-webshop

Eenvoudig je klanten bedienen met de B2C-webshop

Een goede omnichannel-strategie – waarbij de kanalen goed op elkaar zijn afgestemd – zorgt ervoor dat je als bedrijf maar liefst 89 procent van je klanten behoudt. Dat is heel hoog. Maar daar moet je wel iets voor doen. Je moet verschillende touchpoints bewaken en zorgen dat je met een enorme berg, soms dubbele, data uit de voeten kunt. De TRIMIT B2C-webshop is een geïntegreerde oplossing, gebaseerd op Microsoft Dynamics 365, waarmee je deze rompslomp kunt vergeten.

Zie veranderingen realtime

Consolideer de gebruikersgegevens en zet data optimaal in om zo weloverwogen beslissingen te nemen, je webshop goed te onderhouden en informatieveranderingen in realtime te zien – allemaal met vooraf gebouwde functionaliteiten. Zo wordt het ineens een stuk eenvoudiger om wereldwijd aanwezig te zijn over al je kanalen. 24/7.

De voordelen

– Gemak van omnichannel

Met onze webshop ben je waar je klanten zijn en kun je onmiddellijk en juist reageren. Zo verhoog je je inkomsten.

– Uitgebreide functionaliteiten

Met een simpele webpagina ben je er niet. Met onze webshop heb je standaard het voordeel van een eenvoudig betaalproces, het maken van verlanglijstjes en bijvoorbeeld loyaliteitsprogramma’s.

– Naadloze ERP-integratie

Weg met bugs of ingewikkeld gedoe. Exporteer productinformatie naar alle kanalen vanuit een en hetzelfde dashboard.

– Volledig in de uitstraling van jouw merk

Onze webshop is helemaal aan te passen in jouw huisstijl of merkuitstraling, inclusief aanwezigheid op sociale netwerken voor een robuuste omnichannel-strategie.

Bekijk enkele van de functionaliteiten van onze B2C-webshop hier.

Meer informatie?

Wil je meer weten over TRIMIT Fashion, onze op Microsoft Busines Central gebaseerde oplossing voor de kleding- en mode-industrie, of de TRIMIT B2C-webshop? Neem gerust vrijblijvend contact met ons op. Bel met 088 – 888 1000 of mail naar Mike Brüll voor een afspraak. Zorg ik dat de koffie klaar staat.