Weg met Excel

Excel is een veelgebruikte rapportage tool. Die ook prima ingezet kan worden voor allerlei ad hoc lijstjes. Maar soms loopt het uit de hand en worden er allerlei bedrijfskritische processen in Excel lijsten bijgehouden. Met alle gevolgen van dien. Heeft u zich wel eens afgevraagd:

  • Wat is de laatste versie van dit Excel bestand?
  • Waar staat die laatste versie dan opgeslagen?
  • Wie heeft die bedragen zitten wijzigen?
  • Waarom is deze kolom nou weer toegevoegd?
  • Waarom kan ik niet eenvoudig de lopende zaken eruit filteren?

Als u een of meerdere vragen wel eens gesteld heeft, dan is Excel niet meer de beste tool om dergelijke lijsten in bij te houden.

Met Silver Essence zijn we snel in staat om dan een web applicatie te bouwen. Waar meerdere mensen tegelijk in bezig kunnen zijn. En waar we met rechten en rollen kunnen bepalen welke zaken nog wel en welke niet, gewijzigd kunnen worden. Met handige filters om statussen te bepalen, mogelijkheden om bijlagen toe te voegen en dan ook nog eens gekoppeld aan uw bedrijfssystemen. Zodat u bijvoorbeeld ook de juiste klant of het juiste project kunt koppelen.

Via de portalen van Silver Essence kunnen wij u een professionele oplossing bieden die er ook nog eens goed uitziet. En omdat de informatie op een gestructureerde manier wordt vastgelegd, wordt het ook mogelijk om hier de nodige rapportages op te bouwen.

Benieuwd naar de mogelijkheden voor uw organisatie? Neem contact op met uw accountmanager of ons kantoor via 088 888 1000