ImageCapture & Office 365

Dit bericht is bestemd voor gebruikers van ImageCapture software in combinatie met office365.com of eigen servers die via het web gebruikt worden.

   

   

Hierbij willen wij u op de hoogte brengen van een belangrijke wijziging:

Per 13 oktober 2020 stopt Microsoft met de ondersteuning van Basic Authentication voor Exchange Web Services. Onze ImageCapture software maakt voor het verbinden met Microsoft Exchange Email servers nu nog gebruik van deze methode.

Om authenticatie in ImageCapture te kunnen blijven ondersteunen na 13 oktober 2020, moet uw ImageCapture omgeving geüpdatet worden.
Update aanvragen?

In april komt een update van ImageCapture beschikbaar die een nieuwe authenticatie methode ondersteunt. Vanaf dat moment kunt u uw ImageCapture omgeving updaten, al dan niet met behulp van betaalde remote consultancy*.

* Neem contact op met uw accountmanager, deze beoordeelt samen met u of de update door uzelf kan worden uitgevoerd, of dat hier remote consultancy voor benodigd is.

Heeft u een (urgent) probleem n.a.v. de update? Dan kunt u uiteraard bellen met de Qexpertise supportafdeling via 088 888 1000 of mail naar support@qexpertise.nl.

Bron: Scan Sys