AutoDoc HSE
AutoDoc HSE is een pasklare toepassing voor het organiseren van uw complete documentenstroom. De eindgebruiker drukt af naar de AutoDoc HSE printer en de rest wordt geregeld. Alle handelingen van een printopdracht worden daarmee geautomatiseerd.
Wilt u graag uw belangrijkste documenten zoals facturen automatisch opslaan als PDF met bijvoorbeeld het factuurnummer als naam? Of een mailing verzorgen, die als eerste kijkt of er gemaild of gefaxt kan worden en anders afdrukt op een printer?


Dit alles is mogelijk met AutoDoc HSE. Met enkele eenvoudige aanpassingen aan uw documenten volstaat het afdrukken naar de AutoDoc HSE printer. De rest doet het programma voor u. AutoDoc HSE kan ook eenvoudig binnen Exact Software worden toegepast (en elk ander programma waarmee een lay-out bewerkt kan worden).
Waar wordt AutoDoc HSE onder andere voor gebruikt?
- Automatisch alle facturen archiveren door op te slaan als PDF (desgewenst op meerdere locaties);
- Mailings maken met PDF als bijlage (inclusief variabele tekst van uw e-mail bericht);
- Tracking van uw output;
- Afdrukken van één document op meerdere printers tegelijkertijd (bijvoorbeeld voor het afdrukken naar verschillende bakken);
- E-mailen, printen, faxen en archiveren met één druk op de knop;
- Offertes, orderbevestigingen, pakbonnen, facturen en aanmaningen tegelijkertijd e-mailen, faxen en archiveren en (selectief) printen. Bijvoorbeeld in combinatie met Exact Software (alle versies);
- Bij elke pakbon ook een verzendetiket met informatie van de pakbon op een andere printer.