Skip to content

Service Level Agreement (SLA)

Kies uw gewenste service

Service op maat

Het is belangrijk goed te kijken naar het gewenste serviceniveau van uw organisatie. Op die manier bent u altijd verzekerd van de continuïteit in de ondersteuning van de software die u in gebruik heeft. Dit is een uitbreiding op de standaard dienstverlening van Qexpertise in de vorm van gevraagde additionele ondersteuning in de vorm van aanvullende consultancy-,  projectmanagement- en supportdiensten. Alle gemaakte afspraken worden vastgelegd binnen de Service Level Agreement.

Aard van de werkzaamheden

In overleg met de klant kan worden bepaald welke werkzaamheden door Qexpertise worden verricht.

Service Level Agreement

Wilt u meer weten over onze werkwijze of wilt u gebruik maken van de Service Level Agreement van Qexpertise?

Ontdek de balans tussen externe kennis en interne expertise

Qexpertise helpt organisaties efficiënter te laten werken om hun investeringen snel terug te verdienen. Onze verscheidenheid aan softwareoplossingen biedt ons de unieke mogelijkheid uw organisatie de oplossing te bieden voor uw automatiseringsvraagstuk.

Telefoon

+31 888 881 000

Openingstijden

09:00 - 17:30

Bel mij terug

Vraagstuk, probleem of uitdaging? Wij denken graag met u mee.




    Webinar: Jet Reports & Jet Hub

    Laat je gegevens achter en wij sturen je voorafgaand aan het webinar een Microsoft Teams uitnodiging. 




      Webinar: Microsoft Dynamics 365 Sales

      Laat je gegevens achter en wij sturen je voorafgaand aan het webinar een Microsoft Teams uitnodiging.